fredag 19 augusti 2011

Hösten är här.

Hello my dears.

Haha, wooow, det var länge sen jag faktiskt skrev ett ordentligen inlägg....you know, med text och allt. ;) Har blivit så van med att lägga upp bilder och videor så jag nästan har glömt bort att skriva om mina dagar. Menmen, I'm back!

Idag var Lottie och hennes föräldrar över på middag, det var riktigt nice. :) Mot slutet gav jag och Lottie upp vuxensnacket och gick upp till mitt rum för att spela lite gitarr. Det slutade med att vi blev inlåsta på rummet och vi fick ringa till hemtelefonen så Mikael kunde komma och låsa upp, haha. :D

Nu sitter jag i sängen under täcket med tjocktröja dessutom. Sommaren är över nu, that's for sure. Hösten är här. Men jag verkar vara den enda som tycker att det inte är so bad after all. Jag vet inte. Den här sommaren var galet kort, den bara flög förbi. Men hann ändå med mycket, jag har aldrig varit så här social som jag har varit den här sommaren, har träffat folk flera gånger i veckan, ibland varje dag. Så, ja. Sommaren har liksom varit och hösten är faktiskt inte så hemskt. Det är världens bästa ursäkt för att krypa ner under filtar med kuddar, en fin person, ljus, te och se massor med filmer eller bara prata. :) Och så länge det inte blåser(avskyr verkligen blåst), så är vädret också helt okej. Mörkt snabbt, fina löv, mysigt regn. Och pluset med hösten är att träffa alla människor och fika, fika, fika! :)

Aja, ska nog gå och ta en kopp te och äta lite Turkisk Peppar. Finns det något bättre?


Massor med kramar,
Madde.

4 kommentarer:

  1. JAG VILL OCKSÅ ATT DET ÅR HÖST HÄR! :(

    SvaraRadera
  2. Andas, älskade vän <3 Hösten kommer snart, även till dig. :) Och gissa vad som också snart kommer till dig? VI! :D

    SvaraRadera
  3. Du och lottie :D
    Men ändå.den här veckan ska det blir mer än 30 grader -.-

    SvaraRadera
  4. True, true ;)
    Ahhhhhh, 30 grader! Sommaren i Tyskland är inte att leka med :/

    SvaraRadera