måndag 22 augusti 2011

& imorgon börjar jag plötsligt tvåan.

Hello my dears.

Sitter här och kan inte låta bli att tänka på skolan imorgon. Är så sjukt pepp, nu längtar jag verkligen. Såklart inte till alla sega prov och långa lektioner utan till alla underbara människor i klassen, som jag älskar så oehört mycket. ♥ Nu kommer jag dessutom få träffa er varenda dag, kan det bli bättre? :) Ahhhh, är så glad och lycklig. Hur kunde jag hamna så rätt? :)


Kommer dock tänka extra på Bekka som inte längre kommer stå och skratta med oss i korridoren, ducka varje gång jag öppnar skåpet och springa ner till kaféterian med oss för att köpa sista-minuten-fika till lektionerna. Du kommer alltid vara en del av vår klass, fina Bekka. :) Vi älskar dig! ♥ 

 Massor med kramar,
Madde.

Ni är enkelt bäst!


4 kommentarer:

  1. Så gullig du är. Jag är så ledsen att jag inte är med :(
    Jag saknar min fina svenska klass!
    Puss på din bak o lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  2. why ain't sofia med nånstans sten))
    jag tror inte jag insett än att du inte kommer vara i skolan med oss, bekka.. but when i do, that will be an emo day. trust me. bekka <3<3<3<33333333333

    SvaraRadera
  3. Bekka - Vi är ledsna också! Och vi saknar dig! <33333 Tihi, är stolt! Tack & puss på din bak!
    Sofia - I'm sorry, hittade ingen bild :( <3

    SvaraRadera
  4. jag saknaaaaaaaaaaaaaaaaar er <333

    SvaraRadera