tisdag 30 augusti 2011

Helt okej!

Hello my dears.

Jag hade min galet långa dag idag. Först skola från 08:00 till 16:00, sedan vänta en timme och efter det teorikurs på körskolan mellan 17:00 och 19:00. MEN! Have no fear, jag överlevde. ;) På något lustigt sätt, haha!

Kom hem och var helt slut och galet trött och allt var usch och blä. Men det vände efter en stor middag plus efterrätt(kul att det enda som muntrar upp mig är mat, haha!). :) Lycklig tjej x1000. Pratade med Ottilia en stund, det gjorde mig också lite lycklig. Och sen försökte jag tänka lite positivt och ignorera dom långa dagarna i skolan och tänka på alla resor och roliga grejerna jag har framför mig. Vilket hjälpte! Så nu är jag faktiskt på ett väldigt bra humör. :) Life is good.



Massor med kramar,
Madde.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar