tisdag 1 november 2011

Alperna, slott & tysk currykorv. :)

Hello my dears.


Idag var vi på heldagsutflykt med Bekkas föräldrar. :) Vi åkte och tittade på slottet Neuschwanstein som var ett av kung Ludvig II av Bayerns slott. Där hittade Bekka sin framtida man som var en liten gullig asiat. Det enda problemet var att han var typ fyra år, haha! Vi konstaterade att Bekka kommer att behöver vänta i 14 år innan det är lagligt för honom att gifta sig. Då kommer Bekka vara 30 år och han 18 år, vilket säkert blir jättebra! ;) När vi hade sett klart på slottet åkte vi upp med linbana på ett berg i Alperna och vandrade. Jag var livrädd när vi åkte upp med linbanan eftersom jag är rädd för höjder och när vi skulle åka hem så berättade Bekka att för några veckor sen fastnade en vagn i luften och stod still i 24 timmar. Alla började skratta och jag var bara glad att hon inte sa det när vi åkte för då skulle jag ha börjat gråta, haha!

Massor med kramar,
Madde.




UTSIKT FRÅN SLOTTET NEUSCHWANSTEIN


DETSAMMA ;)


SLOTTET NEUSCHWANSTEIN


JAG OCH BEKKA UTANFÖR SLOTTET


BEKKA OMRINGAD AV ASIATER :D


JAG


JAG, BEKKA & LOTTIE :)


UTSIKT FRÅN BERGET TEGELBERG


ALPERNA :)


HÄR BÖRJAR ALPERNA :D


LOTTIE, BEKKAS MAMMA, BEKKA & JAG :)


VI ÅT TYPISKT TYSK MAT (BEKKAS PAPPA VAR OCKSÅ MED) :D

2 kommentarer:

  1. Han hade en supermantröja. Han skulle vara supermannen åt mig!!! :D

    SvaraRadera
  2. Hahahhaahaha, visst skulle han vara det! :D

    SvaraRadera