onsdag 16 november 2011

ONSDAG.

Hello my dears.

Dagen började med Musiktillägget - jag skrev prov på Gehör & Musiklära, tror att det gick bra. Historia - pratar om källor, att vara källkritisk, osv osv. Lunch - Jadu. Vi åt något. Tror att det var korv! Haha, har ingen koll. Fast det behöver jag ju faktiskt inte ha längre, eftersom skolan har skapat en app där man kan kolla vilken mat det blir, hahahhahaha. Vet inte vad jag ska tycka. x) Kulturhistoria - Vi pratade om....asså, vad pratade vi om egentligen? HAHA. Ja, just det! Teater på Medeltiden. Vi fick läsa upp ett drama; jag var vänskap, Elin var döden och Lottie....ja, hon var någon kille som hade det rätt allmänt tufft. ;) EA-TIDEN - Satt i korridoren och snackade om djupa saker, som hur svårt det är att hitta en deoderant utan aliminium. Svenska - Vi satt och skrev på våra rapporter. Seriöst. Jag har en regel om att inte säga att någon/något är fult, äckligt eller tjockt. MEN. Rapporter är fula, äckliga och tjocka! Inte okej, inte okej alls.

Ikväll ska jag ta mig samman och plugga. Wish me luck. :)

Massor med kramar,
Madde.

 
FROST PÅ SKEPPETS TAK I MORSE


JAG I MORSE! ;)

FATIMA SNODDE SIN KOMPIS HATT & TITTA VAD VACKER HON BLEV!

2 kommentarer:

  1. Även om jag känner mig extremt het i den där mössan, så slår ju det aldrig dig o din mössa Madde! ;***<3

    SvaraRadera
  2. Aww, du är mycket gullig! <333333 Men jag måste säga emot, för du och Anthonys mössa är ren perfektion!

    SvaraRadera