tisdag 29 november 2011

TUESDAY.

Helloooooooo.

Den här veckan är sjukt stressig för mig. Jag har prov, redovisning, rapport och inlämning - allt på samma vecka! Därför har jag gått runt och varit stressad nu 24/7. Men jag bestämde mig ändå för att träffa Vendela efter skolan och ta en fika. Vi hade inte träffats på ett tag och jag insåg en sak igår. Hur mycket man än har att göra, hur lite tid man än har att spendera - så kan man alltid göra tid. Om du bryr dig tillräckligt så kan du alltid göra tid. Och jag tror att det är lätt hänt att man glömmer bort att spendera tid med sina vänner, de finns ju ändå "alltid" där. Men glöm inte att uppskatta dem du älskar. :)

Så i stora drag var det ändå en bra dag idag. Gud var verkligen med mig, jag kände det. :) Bästa känslan.

Hoppas allt är bra med er! Var rädda om er.

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar