söndag 20 november 2011

& så var det morgon.

Helloooooooooooo.

Eller morgon kanske är fel ord. Förmiddag? Eftermiddag? Vad är det egentligen när klockan är ett? Det känns som förmiddag. Fast det är ju efter tolv. Åh. I-landsproblem. Om någon kan hjälpa mig att klura ut detta förskräckliga problem - lämna en kommentar!

Sitter i min säng just nu, som jag alltid verkar göra när jag bloggar, haha. ;) Har precis druckit glögg, julkänslan från igår är fortfarande kvar, mys! Idag ska jag plugga lite och sen ska jag på lovsångsgudstjänst i Lindsdal, längtar redan.

Hoppas ni har en mysig söndag!

Massor med kramar,
Madde.


BY THE WAY, ÄR NYKLIPPT OCH SÅHÄR BLEV RESULTATET :) ÄR SUPERNÖJD, ÄLSKAR ATT HA HALVKORT. DESSUTOM BLIR MITT HÅR LITE LOCKIGARE NÄR DET ÄR KLIPPT SÅHÄR OCH DET ÄR ALLTID ETT PLUS! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag vet vad du menar, jag vaknade vid 12 idag. Man borde inte sova så länge, man blir bara förvirrad! ;)

    Jag tror att man säger att det är efter lunch eller att det är eftermiddag. ;)

    SvaraRadera
  2. Det är förmodligen eftermiddag...men det känns som förmiddag, hahaha! ;)

    SvaraRadera