måndag 28 november 2011

Rapport, rapport, rapport.

Hello my dears.

Sitter i skolan och har en två timmar lång rast, så jag skriver på min rapport. Den ska in på onsdag och det är allt jag kan tänka på just nu. Seriöst. Jag läste på någon blogg att "livet börjar när rapporten slutar" och det är så sant, haha. Sorgligt, men sant. Ska fortsätta skriva nu ett tag till och sedan ska jag köpa en kopp te. :) Te är så sjukt tröstande i hopplösa situationer. Det är ren kärlek. Okej, jag vet, jag är en tejunkie. Om jag någonsin hittar en t-shirt som säger "I NEED TEA" ska jag köpa den utan att tveka. True story. Eller kanske köpa en "I NEED COFFEE" t-shirt och stryka över coffee. Jaa. Så desperat är jag. :) Kul att ni fortfarande orkar läsa den här bloggen med alla mina konstigheter. Ni är fina.

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar