lördag 26 november 2011

Home.

Helloooooooo.

Nu är jag tillbaka från Ullared. ;) Det var en riktigt rolig resa och jag och Manda hade det nice. :) Jag köpte en del på Gekås men jag kan inte visa allt eftersom en del av det är julklappar. Gjorde lite collage till er men halvvägs igenom bilderna så blev det inte som jag hade tänkt mig och Picnik vägrade att samarbeta. Så vissa bilder blev collage, vissa blev inte. Hoppas att ni ändå gillar att se vad jag köpte. ;) Nu ska jag sätta igång en av filmerna jag köpte och bara gosa ner mig i min säng. Ha en bra lördag, allihopa!

Massor med kramar,
Madde.



Två vackra varelser i hissen på hotellet



 Sova-över-tandborstar att lämna hos kompisar så jag slipper ta med varje gång, sten formad som ett hjärta och tesil eftersom alla tesilar vi hade i huset är borta x)

 

Ett grönt bedset med svarta och vita får till min säng :)


 Evighetssjal med massa olika färger


 Supergosiga strumpor!

 

Glasburk som jag har fyllt med lakrits :)

Filmer:



HALMSTAD:



 På H&M i Halmstad köpte jag en mörkblå mössa(vet att den ser svart ut på bilden) och tre diadem


Bokia köpte jag en jättefin ljushållare där det står "Vissa människor gör världen mer speciell bara genom att finnas till" och ett lila fodral till mitt busskort :)

2 kommentarer:

  1. FEL MADDE
    det var en tetång och ingen tesil :D

    SvaraRadera
  2. Haha, OKEJDÅ, MANDA! Det var en tetång :D

    SvaraRadera