fredag 2 december 2011

IT'S FRIDAAAAAAAAY.

Hej finisar.

Sitter nere i köket och dricker en kopp te just nu. :) Jag hade egentligen sovmorgon idag, men bestämde mig för att gå upp vanlig tid och skriva klart min kultur uppsats och plugga inför geografi provet idag. I know, I know. Det är lite lame. Men det är ju ändå fredag idag, om några timmar är det helg, så då kan jag lika väl anstränga mig lite extra idag.

Var på Tonår igår, det var mysigt som vanligt. Vi hade lucia träning och jag blev faktiskt lucia. :) Jag blir aldrig vald till såna grejer, så jag blev jätteförvånad, haha! Men det ska bli kul, jag är excited. :)

Måste gå nu, men jag lovar att bli bättre på att blogga, jag har varit lite blafsig med det. Ha det bra!

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar