fredag 28 september 2012

En förkyld men stolt Madde.

Hade egentligen planer för kvällen men förkylningen tog över totalt och jag bestämde mig för att åka hem, dricka massa te och bara vila. På ett sätt är det ganska skönt att gömma sig lite eftersom det är folk överallt på grund av Skördefesten. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och se min Gilmore Girls säsong 6 DVD:n som kom idag. :)

Hade projektarbetet sista lektionen och jag kan bara säga att jag är så stolt över vår lilla grupp och vårt projekt. Hur det än går så gör vi faktiskt något bra, vi försöker göra en skillnad. Kampanjen börjar på måndag och jag är riktigt excited. Detta kommer bli fantastiskt. Om ni vill hjälpa till och gilla vår Facebook sida skulle det vara jättesnällt! Här är länken: http://www.facebook.com/OperationBeautifulStagg 

Massor med kramar,
Madde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar