tisdag 11 september 2012

Tisdags & lektionsfri...typ.

Sitter just nu med en kopp Earl Grey och debatterar med mig själv om det är värt att ta en dusch eller inte. Idag är det tisdag och jag har faktiskt inga lektioner. :) Dock så har jag en körlektion vid halv två så jag är inte helt ledig. Men skola blir det iallafall inte, vilket känns ganska fantastiskt.

Min blogg tog sig en liten paus eftersom Malin, min syster, och Daniel, hennes man, var här i en vecka. Vi umgicks, åt, skrattade och drack te. Jag älskar att ha hela familjen samlad och veta att alla har det bra och vi äntligen är tillsammans igen. Nästa gång blir till jul, då vi flyger till Skottland för att fira svensk & brittisk jul. Oja. Välkommen till vår familj!

Ska gå och ta mig en dusch nu, lukta gott är ju alltid trevligt. Hoppas ni har det bra, mina vackra vänner.

Massor med kramar,
Madde.


2 kommentarer:

  1. Jag gillar att du sitter och debatterar med dig själv om det är värt att duscha eller inte... ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, såna saker kan kräva en debatt ibland! :)

    SvaraRadera