tisdag 4 september 2012

Trafikkunskap & en galen familj.

Vaknade runt 9 och gick ner till köket och hittade Malin, Daniel och Mikael som hade varit igång sen 6-7, haha. Vi satt i några timmar och åt frukost, pratade, skrattade och bara umgicks. Jag älskar min familj. Vi är lite smått galna och konstiga men det går bra ändå.

Sedan åkte de in till stan och jag stannade hemma för att plugga trafikkunskap vilket jag fortfarande gör. Det går väl sådär. Det är inte så att jag inte får något gjort, utan det får jag. Jag pluggar och så men det är så mycket...blafs. Men det ska nog gå på något sätt till slut.

Ska åka in till stan runt två för att ha min enda lektion idag, Naturkunskap. Ganska fantastiskt. :D Sedan blir det fika med familjen när jag har slutat och efter det vidare till en middag med några vänner. Fin dag.

Massor med kramar,
Madde.


Tack Gud för min familj(som jag är släkt med) som är helt enkelt bäst.
Men tack även för min andra familj på Tonår och i kyrkan.
Och tack för resten av min familj runt om på jorden.

"Det finns ingenting som heter mitt, det finns ingenting som heter ditt
Det finns bara broderligt och systerligt, så att hjälpa din nästa är din plikt"
- Slag Från Hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar