fredag 14 september 2012

Fredag.

Idag mådde jag bättre så jag gick till skolan. Hade Engelska - vi hade ett oförberett test. Det gick ganska bra ändå. Litteratur och litteraturvetenskap - vi såg klart en film som vi har haft i läxa att kolla på och diskuterade lite kring den. Lunch - Supergott, wok! Religion - Förmodligen de roligaste lektionerna just nu för jag älskar vår lärare och jag älskar ämnet. Projektarbete - Jag, Fatima och Lottie fixade med lite olika saker och skrev bl.a. tidsplanering. När skolan var slut gick jag och tog en fika med Fatima, vilket var så otroligt skönt. Vi bara satt och babblade i flera timmar om allt och ingenting, som vi alltid gör haha! Och det var underbart. Tog bussen hem och nu sitter jag med en kopp te. Ska förmodligen läsa en bok och bara ta det lugnt resten av kvällen. För ja, jag älskar faktiskt att vara hemma på fredagskvällar. Det kanske låter töntigt, men jag är mycket mycket hellre hemma med te och en bra bok än att vara ute på någon fest någonstans. Sådetså. Hoppas ni har en fin kväll!

Massor med kramar,
Madde.


Såhär såg jag ut i somras. Och såhär ser jag ungefär ut idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar