söndag 18 december 2011

Ett litet tack ♥

Jag kom och tänka på en sak idag. Jag har så sjukt fantastiska människor i mitt liv. Så många som hela tiden ställer upp för mig. Och nu vill jag bara säga tack. 

Tack för att ni finns där när jag är glad och sprallig. När jag dansar mina små danser och brister ut sång. Tack för att ni finns där när jag är nere på botten. När jag inte orkar skina som ni så gulligt säger att jag annars gör. Tack för att ni lyssnar på mig. Tack för att ni finns där när jag behöver er som mest. Tack för ni fortsätter umgås med mig trots att jag är helt knäpp. Tack för att ni låter mig använda lustiga ord och vara allmänt konstig. Tack för att ni står ut med mig. Tack för att ni till och med älskar mig. ♥

Ni skulle bara veta hur mycket jag älskar er.

Massor med kramar,
Madde.

2 kommentarer: