torsdag 22 december 2011

Lite överrallt & ingenstans.

Hello my dears.

Idag har det varit mycket fläng hit och dit, så just nu är jag ganska slut i kroppen. Först gick jag ner till Köpstaden för att fixa lite grejer med mina julklappar, sedan åkte jag in till stan för att möta upp tjejerna. När alla hade kommit så åkte vi hem till Sabina och firade att hon har fyllt 18, yaaaaaaaay! :) Vi snackade, åt supergod mat, tryckte i oss en awesome chokladtårta och pratade om våra framtida bröllop, HAHA! Sedan tog jag en buss från Berga till stationen, sedan från stationen till Färjestaden. En snabb runda hem och sedan vidare till Tonår. Oh hjälp...vad gjorde vi där? HAHA, känner att minnet börjar svika! x) Det var julklappsutdelning, glögg, andakt, spel och flum. Jag är tydligen pundare och Manda är hemlös. Bara så ni vet! Och ja, hon har en diskborste som är blond. :) Vi två bytte julklappar också och hon gav mig en tekopp och supergott te! Blev lite smått lycklig.

Som ni hör har jag verkligen varit överrallt och ingenstans idag. x) Galet, galet.

 Massor med kramar,
Madde.


 FAIL BILD :)


 MYCKET BÄTTRE :) ANNA-SARA & ELIN VILLE DOCK INTE VARA MED OCH SPRANG OCH GÖMDE SIG


MIN NYA FINA KOPP MED RABARBER TEET :) MYS!

2 kommentarer: