lördag 10 december 2011

Gamla bilder

Jag håller på att föra över bilder till min hårddisk men det har tar rätt lång tid. Jag har nämligen hittat massor med gamla bilder som jag istället sitter och tittar på, haha! Tänkte lägga upp några här, enjooooooooy. :)


VOLLEYBOLL NERE PÅ TALLUDDEN :) SOMMAREN 2009


SÖTA LOTTIE PÅ FILMKVÄLL HOS ELIAS :) SOMMAREN 2009


HEMMA HOS VENDELA & SKREV NY LÅT :) SOMMAREN 2009

 
JAG & VENDELA SOMMAREN 2009


JAG & OTTILIA :) SOMMAREN 2009


 TJEJKVÄLL HOS MIG! :) SOMMAREN 2009


HAHA, TROR ATT VI DRACK TE HÄR ;) 


JAG & OTTILIA PÅ VOLLEYBOLL TUNERINGEN I NIAN :)


 HAHA, JAG & LOTTIE PÅ VÅREN 2009


 JAG EFTER ETT UPPTRÄDANDE PÅ SKANSEN :) DET HÄR ÄR FÖRRESTEN ETT VÄLDIGT BRA EXEMPEL PÅ HUR JAG BRUKADE KLÄ MIG. LITE MER TJEJIGT ÄN NU...OCH MYCKET MER KJOLAR!


AWESOME BILD PÅ LOTTIE, TAGEN PÅ NÅN FILMKVÄLL I NIAN


VENDELA, LOTTIE & JAG DANSAR "HOEDOWN THROWDOWN" INNAN SKOLAVSLUTNINGEN I ÅTTAN


VENDELA, LOTTIE & JAG DANSAR "HOEDOWN THROWDOWN" INNAN SKOLAVSLUTNINGEN I ÅTTAN


 HAHA, JAG OCH LOTTIE UNDER EN PROMENAD MED OTTILIA :)


LOTTIE UNDER 50-TALS ROLLSPELEN I NIAN :)


 JAG UNDER ETT BARNLÄGER MED KYRKAN :) VÅREN 2010


 FLUM PÅ EN LEKPLATS MED NÅGRA AV KILLARNA :) SOMMAREN 2010


JAG UNDER SKANSENS MELODIFESTIVAL, JAG SJÖNG EN AV MINA LÅTAR :) SISTA VECKAN I NIAN

 

5 kommentarer:

  1. Härliga minnen med älskade vänner :)<3

    SvaraRadera
  2. 1. älskar kjolen på din tjejiga bild (; 2. LOTTIE, JAG DÖR VAD SÖÖÖÖÖT. BLOMMIG KJOL OCH ETT BAND I HÅRET HAHAH. SNÄLLA FACEBOOKA DEN!

    SvaraRadera
  3. Vendela - Så sant så sant! :) <3
    Anna-Sara - 1. Thank yooooooou! :) 2. Haha, kanske, om jag vågar. Hon kanske skriker på mig. :O

    SvaraRadera
  4. Okej det är såhär..jag är kär! Madde, din kjolperiod? AWESOMENESS! Lottie måste sluta vara så vacker annrs hamnar hon i min källare med mange! Anyway älskar bilderna! Värsta super roligt högstadie tid! :D<3

    SvaraRadera
  5. Haha, fina du! <3 Lottie är mycket mycket vacker :) Och jaa, vi hade faktiskt en awesome högstadietid :D

    SvaraRadera