fredag 23 december 2011

Lycklig tjej i myskläder.

Hello my dears.

Det är julafton imorgon, helt galet! Det här året har varit fyllt med känslor och upp och nedgångar. Ska försöka leta reda på mina nyårslöften från förra året i mina gamla dagböcker senare. Hoppas jag har lyckats pricka av några iallafall. :)
Lyssnar på den här låten just nu som gör mig ganska lycklig. En fin påminnelse som jag tror alla behöver få ibland.

Hoppas ni har en superbra kväll! Ta hand om varandra nu, okej? Two is always better than one. ♥

Massor med kramar,
Madde.

6 kommentarer:

  1. Vart har du hittat de tröjan?! :)

    SvaraRadera
  2. Secondhand, 20 kr. Mitt bästa köp! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag är avundsjuk på dig nu....den ser ju supermysig ut ju! :)

    SvaraRadera
  4. Tihi, den är SJUKT mysig :D Men du får följa med på nästa secondhand jakt! ;)

    SvaraRadera
  5. Det får jag göra! ;)
    Men jag kan ju sticka en egen nu, jag fick "Stickbiblen" i julklapp så jag kommer kunna sticka mig en egen... x)

    SvaraRadera
  6. Hahahahaha, stickbibeln :D Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!

    SvaraRadera