måndag 12 december 2011

If I lay here, would you lie with me and just forget the world?

Hello my dears.

Idag var det en rätt bra dag. Musik - Jag jobbade med min visa eftersom vi har Visprojekt just nu. :) Jag är faktiskt riktigt, riktigt pepp för jag har hittat en perfekt låt! Just nu håller vi på och övar och sedan i februari ska vi ha konsert. I juni kommer även några av oss få uppträda med våra visor på Linnéuniversitetets skolavslutning. :) Kulturhistoria - Vi satt i Keramiken och drack te och flummade. :) Haha! Två timmar lång håltimme - Jag gick ut på stan med Lottie, Anna-Sara och Amanda. Handlade en julklapp och två grejer på secondhand, mys! Franska - Vi såg på film, "En Långvarig Förlovning", tror jag att den heter. Fick tillbaka provet och jag fick G. Inte bra.

Just nu ligger jag i sängen och försöker fundera ut om det är värt att gå till Konsum eller inte. x) Vi får väl se vad jag kommer fram till, haha!

Massor med kramar,
Madde.


 LINNE FRÅN HUMANBRIDGE - 39 KR

 SJAL FRÅN HUMANBRIDGE, 25 KR

3 kommentarer:

  1. Har ett nytt mål ; kommentera varenda av Maddes blogginlägg. En utmärkt investering om jag får säga det själv. Jag går efter namnet "Älsklingsapan".

    SvaraRadera
  2. Thank you oh so much, min kära älsklingsapa! Kommentera du hur mycket du vill, din ständiga närvaro bland kommentarerna kommer bara göra min blogg ännu bättre. :)

    SvaraRadera
  3. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaay, Madde! jag är nog lite intreserad av shalen. wiiiiiiiiiiiiiiiii / Millan :)

    SvaraRadera