söndag 25 december 2011

Österrike

Hello my dears.

Har nästan packat klart nu. Snart ska vi fika(detta är en extremt viktig del i familjen Seths vardag, by the way) och sedan ska vi bege oss till Malmö. Vi sover där inatt och imorgon bitti går vårt flyg till Österrike. :) Jag har inte åkt skidor på sjukt många år men är ändå riktigt pepp! Dessutom är det snö där så jag kommer inte få en vinter helt utan snö. :)

Jag kommer mobilblogga lite idag och imorgon när jag fortfarande är i Sverige men sen blir det förmodligen så att jag bloggar när jag kommer hem. Så ha det superbra här hemma och njut av mellandagsrean! ;)

Massor med kramar,
Madde.

  
VÅRT HOTELL

11 kommentarer:

  1. Du ska vara ganska nära mig då :P ♥

    SvaraRadera
  2. I Bad Gastein :) Hotellet heter Salzburger Hof. Vet du vart det är? :)

    SvaraRadera
  3. Det är bara 300 km borta!!!

    SvaraRadera
  4. OFTA!!!! Vi är sjukt nära!

    SvaraRadera
  5. Om man jämförar det med Färjestaden..det är 1300 km borta...:D

    SvaraRadera
  6. Haha, gumman...vad gulligt att du har räknat :D

    SvaraRadera
  7. Jag älskar ju att räkna ;P Och när det ha att göra med dig-PERFEKT! :D

    SvaraRadera
  8. Finaste Bekka <3 Åhhh, vill att du ska komma NU och inte i februari :(

    SvaraRadera
  9. Det kommer gå jättefort, jag lovar! ♥

    SvaraRadera