onsdag 14 december 2011

Mitt i läxor och chokladkalendrar och te. :)

Hello my dears.

Jag har precis gjort lite läxor, så jag tänkte ta en paus och blogga lite. Hur är allt med er? :) Börjar ni känna julstämningen? Det var julbord idag i skolan och det spelades julmusik så man blev lite varm inombords. Det är galet, men det är ju faktiskt julafton om typ...7 dagar? 8 dagar, när jag tänker efter. ;) Jag längtar.


Just nu sitter jag med en kopp te och tänkte öppna ett par luckor på min julkalender. Jag har inte varit sugen på choklad dom senaste dagarna så jag har väntat med att öppna luckorna vilket betyder att jag har godis som väntar på mig nu! Haha! Där har ni förresten en random fact om mig: Jag tycker inte choklad är så himla gott. Jag vet att jag som tjej nästan måste älska det men det är inte så himla underbart. Visst är det gott ibland, men inte i mängder.


Imorgon har jag lite sovmorgon vilket alltid är nice. Blafsiga ämnen resten av dagen och på kvällen Tonår. En av höjdpunkterna på veckan. :)

Ville bara påminna er om att lämna frågor på Blogresponse om ni undrar något. :) Det är alltid superkul att svara på era frågor och jag förvånas alltid över att folk faktiskt vill veta vad jag tycker och tänker om vissa grejer, haha! Så om ni vill fråga något - then you know what to do.


 Massor med kramar,
Madde.


2 kommentarer:

  1. You, me, that box of lovely chocolates - at your place on saturday, do I need to say more? ;)

    SvaraRadera