söndag 15 januari 2012

Dag 4 - 7 rädslor.

1. Komma för långt bort från Gud, förlora grunden i mitt liv. Jag lovar, jag skulle inte vara något om jag inte hade Jesus.
2. Inte kunna vara där för alla jag älskar när de behöver mig. Det är något som skrämmer mig väldigt mycket, för jag har ett starkt behov av att ta hand om andra människor. 
3. Ramla ner på en tågräls. Jag blir orolig när jag behöver gå nära rälsen på en tågstation.
4. Någon bryter sig in i mitt hus. Jag har ofta mardrömmar om det och det är anledningen till att jag avskyr att sova ensam. x)
5. Bli petad i ögonen. Jag har haft problem med mina ögon sedan jag var liten och jag gillar inte när människor rör mig i närheten av mina ögon.
6. Såra någon jag älskar. Jag får så lätt dåligt samvete.
7. Bli döv. Att aldrig kunna höra röster eller musik är en otroligt läskig tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar