tisdag 3 januari 2012

Och än en gång packar jag...

Hello my dears.

Känns en aning lustigt att komma hem, ta det lugnt en dag och sedan börja packa igen. ;) Men det är lugnt, jag älskar att packa(lustigt? Oja!) och jag ska ett awesome ställe - nämligen Skottland för att hälsa på Malin och Daniel! Jag är så sjukt excited inför den här resan och väldigt, väldigt tacksam. Gud är så god, inom loppet av ett halvår har vi kunnat träffas två gånger och det är helt fantastiskt med tanke på att vi bor i olika länder. :) Så jaa, jag känner mig väldigt välsignad just nu.

Imorgon blir det en bra dag, ska över till Lottie och ha tjejkväll/filmkväll/vad det nu än blir! :) Har saknat alla väldigt mycket så ska bli skönt att ses igen.

Hoppas ni har det superbra! Ska försöka lägga upp bilderna från Österrike imorgon om jag hinner. :) Och just det, tack för frågorna ni lämnar på Blogresponse, det är alltid roligt att svara på dom. Dock är jag fortfarande förvånad över att ni faktiskt vill veta saker om mig, haha! Men anyways, om ni undrar något så är det bara att ställa en fråga. :)

Massor med kramar,
Madde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar