onsdag 11 januari 2012

Första dagen. :)

Hello my dears.

Sitter i min säng och dricker en kopp grönt te just nu. :) Trots att det var ganska chill idag, så är jag ändå trött. Men som sagt, första skoldagen var helt okej. Först hade jag musik och sedan samlades hela klassen för mentorstid. Efter lärarna hade pratat klart och vi hade fått våra busskort, så gick vi och åt. Sedan hade vi Kulturhistoria som vanligt. Och sedan slutade vi eftersom vi inte hade svenska. :)

Gick till The Body Shop med Lottie och det var supermycket rea där! Jag köpte en ny deo(39 kr, tidigare pris 75 kr) för jag har letat länge efter en bra deo nu(mycket svårare än vad man tror!!). Den luktar inte blommigt eller tjejigt precis, utan mer en frisk doft, men det är lugnt för den innehåller inte aluminium vilket är helt fantastiskt. Ungefär 99% av alla deodoranter innehåller aluminium och det är inte ett bra ämne. Så jag är nöjd. :) Dessutom fick jag med två prover av body butters, Shea och en ny, Chocomania. Gå in på Body Shop alltså, för det är riktigt mycket rea just nu.

Massor med kramar,
Madde.


3 kommentarer:

  1. Aluminium är en metall? inge konstigt ämne? :P

    SvaraRadera
  2. Svettet kommer inte ut, det stängs in vilket inte är bra. Huden är tunn där, inget bra ställe att smeta på metall. Dessutom kan det ge bröstcancer.

    SvaraRadera
  3. jag gilalr att de stängs in så man slipper få lök ringar :P - de mesta leder till cancer nu för tiden :P

    SvaraRadera