lördag 21 januari 2012

Sammanfattning: fredag & lördag.

FREDAG;

- Vi dekorerade Fatimas skåp med hjärtformade ballonger vilket blev awesome. :)
- Vi kulturare fick gå på en teater på Byteatern som jag faktiskt tyckte om. I pausen bestämde sig Lottie plötsligt för att dricka te. Hon hällde upp en kopp. Hon tyckte inte om det.
- Efter skolan gick jag på stan med två galna människor och fixade presenter och annat kul. :)
- Tog bussen till Vendela.
FILMKVÄLL!

LÖRDAG;

- Vaknade runt 9, helt utmattad
- Åt frukost med tjejerna
- Åkte hem

Nu ligger jag i min säng med kissen och mår faktiskt väldigt dåligt. Jag känner i min kropp att jag börjar bli sjuk vilket suger. :/ Jag ska vila och försöka sova lite idag så jag orkar göra allt jag ska göra imorgon. Hoppas allt är bra med alla er. ♥

Massor med kramar,
Madde.


DÅLIG MOBILBILD PÅ EN MYCKET FIN FATIMA SOM FYLLER ÅR IDAAAAG! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar