måndag 30 januari 2012

Fail dag.

Hello my dears.

Så min måndag var ganska allmänt failad och lustig. Teori förhör på musiken - inte min starka sida. Kulturen var inställd så vi satt mest och pratade och efter det hade jag min 3 timmar lång håltimma. Inte okej. Till slut var håltimman över och jag hade franska. Vid halv tre slutade jag äntligen och kunde ta bussen hem. I know, halv tre låter inte mycket men när man vet att man egentligen skulle kunna sluta vid 11 så är det ganska segt. :/ Kom hem, läste en bok, somnade när jag bara skulle vila, vaknade, åt och nu sitter jag här med huvudvärk eftersom jag somnade. Det här har verkligen inte varit min dag! Menmen, morgondagen kanske blir bättre. :) Ska fixa en macka och te och sedan sätta på lite Gilmore Girls för det finns ingen chans att jag kommer att somna nu. Hoppas allt är bra med er iallafall, mina fina läsare. ♥

Massor med kramar,
Madde.


När allt känns jobbigt är Gilmore Girls faktiskt lite av en trygghet

2 kommentarer:

  1. Det är ju mycket bättre att vara ledig än att ha lektioner!?!?! ♥

    SvaraRadera
  2. Inte när man inte har någon att spendera håltimman med!

    SvaraRadera