måndag 16 januari 2012

Koalor & kulturnördar.

Hello my dears.

Elin är hemma från Australien och hon hade köpt med sig koalor till oss tjejer! :D Gissa om vi blev glada!!! Eftersom jag, Lottie, Anna-Sara, Elin & Amanda är kulturnördar så bestämde vi oss för att döpa dem efter kända konstnärer under renässansen. ;) Anna-Saras heter Rafael, Lotties heter Picasso och Elins heter Michelangeo. Jag kom senare än de andra och då var redan alla bra namn tagna, så min koala fick namnet Albrecht. x) Först tyckte jag det var ganska hemskt men it's growing on me, haha! Min fina lilla Albrecht. Det är han och jag mot världen. ♥ När jag kom hem hittade jag ett paket från min syster på köksbänken! Lycka. Det innehöll min hårborste som jag glömde(haha!), tre stycken Burt's Bees som min syster var gullig och köpte åt mig och Lottie och ett brev med pingviner på(!!!!!). :)

Sammanfattning: en mycket bra dag i Maddes liv.


Massor med kramar,
Madde.


ALBRECHT(MIN) & PICASSO(LOTTIES) ÄR REDAN OSKILJAKTIGA


INNEHÅLLET AV MALINS PAKET :)

3 kommentarer: