onsdag 18 januari 2012

Samla mod och du kommer att se, det som är fel & förändra det. :)

Hello my dears.

Idag var det en chill dag. :) Började med Musiktillägget - vi spelade visorna. Historia - vi började på ett nytt ämne, hemliga ordnar. Lunch. Kulturhistoria - vi gör arbeten om barocken och jag arbetar med opera. Och sedan slutade vi, yaaaaaaaaaaaaaay. Bra grejer. ;) Jag gick till stan med Lottie och hittade faktiskt ett par nya jeans som jag fullkomligt älskar. Kanske lägger upp en bild senare om dom hamnar på foto. Tog bussen hem med Lottie, Madde och Johan som provade min gula mössa. Visst är han vacker?!

Ikväll måste jag plugga och göra annat jobbigt blafs, men snaaaaaaaart är det helg! :) Och vi har dessutom ingen idrott imorgon. Vilket fullkomligt gör resten av min vecka. Så, ja. Framtiden ser inte helt mörk ut. ;)

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar