tisdag 10 januari 2012

Update om Skottland. :)

Hello my dears.

Och så var jag hemma från Skottland! Haha, det är helt galet hur mycket jag har varit ute och åkt runt nu under jullovet, det börjar kännas i kroppen. Men det var värt det, för jag var sönderstressad mot slutet så jag behövde verkligen en paus från allt. :)

Resan var helt underbar. Att bara kunna spendera tid med pappa, Malin och Daniel...att få vara en familj, det är värt så mycket!! Ta var på er familj, mina fina läsare, speciellt om ni alla bor i samma hus. Det är en välsignelse att få träffa varandra varje dag, för att det är riktigt jobbigt att bo i olika länder...att inte alltid kunna vara där för varandra fysiskt. Så uppskatta det ni har!

Lärde mig förresten lite nya ord i Skottland...haha, här kommer lite ord som används väl där:


Wee = liten (ex. It's a wee kitten!)
Grand = bra/tack (ex. It will be grand!)
Puss = katt (ex. The puss in boots=Mästerkatten i stövlar)



Jag insåg att bilderna i det här inlägget kommer förmodligen vara uppdelat ungefär som 10% människor och 90% katter. x) Menmen, hoppas ni gillar det ändå! Enjoooooy. :)

Massor med kramar,
Madde.


DANIEL, MALIN & JAG I EDINBURGH


EDINBURGH :)


EDINBURGH :)


JAG & MALIN I EDINBURGH :) 


 ALLA KATTERNA FÖRUTOM EN...FRÅN VÄNSTER: RORY, MAGGIE, TWINKLE & LOUISE :)


RORY & MAGGIE :)


JAG & FINA MAGGIE, MIN FAVORIT :)


PUHCAS! :D (LUCAS)



MIN VACKRA SYSTER MED EN AV MINA FAVORITBILDER PÅ HENNE OCH DANIEL OCH ETT BEBISFOTO PÅ DANIEL, SÅ SÖT!


LOUISE EN KVÄLL NÄR VI LÅG OCH MÖS I MIN SÄNG :)


LOUISE :)



HAHA, LOUISE HELT UTSLAGEN :)


JAG & LOUISE :)


LOUISE & LUCAS :)



3 kommentarer:

  1. Jag älskar Edinburgh!!!

    Äntligen bloggar du igen :P ♥

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem fina Maddeeee! :DDD Och Gud vad fiiiiint det är där!!! :O

    Vi ses imorgooon min ginger! :D<3

    SvaraRadera
  3. Bekka - Visst är det fint!! :D Haha, aww, saknade du mig? ♥ Eller förmodligen mer min blogg än mig...*snyft* Det är lugnt!!

    Fatima - Tack finaste, finaste Fatima! Visst är det!! Det gör vi, min import! :D <3

    SvaraRadera