fredag 27 januari 2012

FRIDAY.

Hello my dears.

Så sjukt skönt att det är fredag! :) Har varit allmänt seg dom senaste dagarna så det ska bli nice att bara ta det lugnt i helgen. Ska köpa chips, dip och Cheese balls ikväll och bara mysa. Kanske plugga. Och imorgon är det date med Manda. Sova ska jag också göra. :D :D :D :D :D :D Ahhhhh, är så redo för att bara slappa den här helgen!

Jag kom in tidigare till skolan så jag bestämde mig för att sätta upp lite Operation Beautiful lappar för att sprida lite glädje. :) Klicka på länken och besök deras sida, jag fullständigt älskar idén och den är väldigt nödvändig med tanke på samhället vi lever i.

Och ett superstort grattis till Vendela som fyller 18 idag! Hoppas du har en awesome dag. ;)

Nu ska jag gå och bara hänga, kanske sova. Vem vet? DET ÄR HELG IALLAFALL!

Massor med kramar,
Madde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar