söndag 15 januari 2012

Flashback: jag & Lottie på lågstadiet.

Jag rensade både kläder och gamla saker jag har sparat igår och jag hittade lite bilder på mig och Lottie från lågstadiet. :) Tänkte jag skulle visa er eftersom mitt förra inlägg med gamla bilder var så uppskattat, haha! So here you go. :)

Bild #1:
Det här är jag & Lottie på skolavslutningen i 2:an, alltså...juni 2002. :) Vi drack saft och mina föräldrar höll på att ta kort på oss så vi började posa med våra muggar och tyckte vi var supercoola, haha! Lotties tröja är ett bra exempel på vad hon hade för kläder när vi var små, mycket turkost. :) Samma sak med mig...ser ni min hatt? Eftersom jag är ginger så var jag tvungen att ha en solhatt för att skydda mig mot solen, hahahaha! Det var mammas idé och jag var inte särskilt glad över det. x)


Bild #2:

Den här bilen är förmodligen från 3:an...alltså runt 2003-2004. Vi står i vårt klassrum och hade en redovisning om ett arbete vi hade gjort tillsammans. Gissa vad arbetet handlade om? Hästar. Yup. ;) Här har ni förresten bildbevis på att jag faktiskt var länge än Lottie när vi var små. Nu vet jag inte riktigt hur det är...antingen är vi lika långa eller så är hon lite längre.

3 kommentarer:

  1. GINGER KID DID SURVIVE ;D
    SÅ SÖÖÖÖÖÖÖTAAAAAAAAAA <3333333

    SvaraRadera
  2. Bekka - Hahahahaha, THANK YOOOOOUUU! ♥ :)
    Anna-Sara - I DID SURVIVE INDEED! Hahaha, TACK! :) ♥

    SvaraRadera