torsdag 23 februari 2012

Andrum.

Hello my dears.

Är just hemma några timmar mellan tjejkvällen hos Lottie och tjejkvällen hos Fatima. :) Det är galet hur mycket vi har åkt fram och tillbaka dom senaste dagarna, jag blir trött bara jag tänker på det. x) Men nu har jag iallafall några timmar innan bussen går så jag har en chans att pusta ut. Ikväll ska vi in till Fatima och bara umgås, äta pizza och ha det allmänt mysigt. Bekka åker imorgon så det här blir vår sista kväll tillsammans.

Har som sagt lite ledig tid nu så jag har duschat, tvättat, vilat och nu ska jag nog läsa lite och kanske skriva. Spendera lite tid med Gud. Andas för ett ögonblick liksom. Oh, och göra en kopp te! :) Det är alltid nödvändigt.

Hoppas allt är bra med er, mina fina läsare. Ha det bra så hörs vi snart!

Massor med kramar,
Madde.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar