lördag 18 februari 2012

Close-up på mitt hår. :)

Hello my dears.

Ottilia ville ha närbilder på mitt nyklippta hår så here we go. :) Jag är som sagt supernöjd, det blev precis som jag ville ha det vilket är en lite mer rufsig och busig frisyr. Dessutom har jag naturligt vågigt hår och när jag klipper det kort så framhävs det. :) Bra grejer! För att styla det så att det blir mer rufsigt(syns mest på bilderna från baksidan) använder jag Dust It från Schwarzkopf som kostar ungefär 120 kr. Eftersom jag knappt använder smink och hårprodukter så tyckte jag det var okej att lägga dom pengarna. Dust It finns att köpa på frisörsalonger. ;)

Sitter just nu med en kopp Blue Fruit te och lyssnar på reagge. :) En mysig lördag helt enkelt.

Massor med kramar,
Madde.


2 kommentarer:

  1. Oh my gosh vad kort det blev, är inte riktigt van vid det. Men det blev bra, väldigt bra. :) Det blir sånt där härligt fall i det. :)
    Jag ska också snart klippa mig...eller...jag tänkte klippa luggen själv. :D

    SvaraRadera
  2. Haha, tack! :) Visst blir det, är lite lycklig! Trodde inte att det skulle bli lika vågigt som det blev. :)
    Nice! Haha, att klippa luggen är the only way to do it. ;)

    SvaraRadera