söndag 12 februari 2012

SUNDAY FUNDAY.

Hello my dears.

Idag har jag varit väldigt effektiv, känner jag! Var hemma hos Vendela och fotade vinterbilder, vidare till styrelsemöte i kyrkan och nu ska jag göra klart ett hemprov i geografi och förbereda en redovisning i kulturhistoria tills imorgon. Puh! Menmen, bättre att ha mycket att göra än att inte har något att göra alls. ;)

Mitt bloggande kommer vara mer konstant under nästa vecka, yay for that! :) Ska vara duktig och ta mer bilder än vad jag brukar göra. Hoppas allt är bra med er!


Massor med kramar,
Madde.


BILD FRÅN EN FOTODAG I SOMRAS - TITTA PÅ MITT LÅNGA HÅR! :O


2 kommentarer:

  1. Gillar ditt låga hår :) de är så fint :)

    SvaraRadera
  2. Tihi, thank yoooooooou :D I dunno, jag trivs allra bäst i kort x)

    SvaraRadera