tisdag 14 februari 2012

Sjuk på Alla Hjärtans Dag.

Hello my dears.

Yup, så är läget just nu. Det låter lite som en film, faktiskt. En helt vanlig tjej, en Alla Hjärtans Dag, en förkylning. Cliffhangern? BARA ETT PAKET MED NÄSDUKAR. 

Anyways, ligger alltså i sängen och snorar och har mig. Mys! Eh...okejdå. Kanske inte. Men har jag iallafall ingen huvudvärk längre vilket betyder att jag kan iallafall se på lite serier och filmer under dagen. Dessutom kanske den här förkylningen var lite av en välsignelse ändå. Jag var egentligen inte så pepp på att uppleva Alla Hjärtans Dag från början eftersom det känns lite fel att bara visa hur mycket man älskar människorna i sin närhet en dag på hela året. Kärlek är något man borde visa varje dag, varje ögonblick man kan.

Så idag har jag en dejt med min nalle. Och Gilmore Girls. Och te. ÅH, te hade varit så gott...måste gå ner och göra lite. Och höjdpunkten av dagen...jag ska prata med MalinSkype! :) LYCKA. 

Hoppas ni alla har en bra dag!

Massor med kramar,
Madde.


TITTA! JAG LYCKADES TILL OCH MED HITTA EN GINGER! ;)

2 kommentarer: