tisdag 21 februari 2012

Shoppingdag med tjejerna. :)

Hello my dears.

Idag var det Bekkas andra dag i Sverige. :) Vi lagade pasta carbonara till lunch och sedan åkte vi in till stan för att shoppa och möta upp tjejerna. Jag bestämde mig för att äntligen köpa en ny body butter åt mig själv när vi var inne på The Body Shop vilket jag är så glad att jag gjorde. :) Både min parfym och min body butter tog slut för ett tag sen så jag har känt mig en aning handikappad utan dom. Jag är inte alls särskilt intresserad av smink och sånt, men något som jag gillar är parfymer och body butters och allmänt lukta gott grejer. Så när jag är utan det...så får jag lite panik, haha! :) Bestämde mig för att köpa ett stort presentpaket med alla Moringa produkterna eftersom jag hellre har den lilla burken med body butter för den är lättare att ha i väskan. Tog även tag i mitt liv och köpte en av mina favoritböcker efter att ha funderat på att göra det väldigt länge. Det är nog den vackraste boken jag någonsin läst, den är helt magisk. Rekommenderar verkligen att ni läser den, den heter Himlen börjar här.

Just nu sitter jag i min säng och dricker te med två täcken över mig och min gula mössa på huvudet. Har gått runt och känt mig allmänt frusen hela kvällen, lustigt. Bekka är hos sin värdfamilj just nu så jag ska vänta på att hon kommer hem så vi kan se nån film och dricka te. :) Mys! Hoppas alla ni har det bra.

Massor med kramar,
Madde.



 VI TOG EN PAUS OCH  KÖPTE VARSIN SMOOTHIE :) JAG TOG MANGO DREAM


ÄLSKAR ATT ÅKA BUSS NÄR DET ÄR MÖRKT


ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN.... :)


EN AV MINA FAVORITBÖCKER...OM DU INTE HAR LÄST DEN, LÄS DEN!



2 kommentarer: