måndag 6 februari 2012

Jag undrar om någon ser,
undrar om någon ser att clowner inte ler.

13 kommentarer:

  1. Clowner är sjukt läskiga!!!

    SvaraRadera
  2. Hahahaa, lite Stephen King känsla? x)

    SvaraRadera
  3. Har aldrig läst Stephen King :D

    SvaraRadera
  4. Inte jag heller...ibland känns det säkrast, haha!

    SvaraRadera
  5. True that! Då fortsätter jag hellre med Jane Austen :D

    SvaraRadera
  6. Jane Austen ftw!!!!
    Har du läst Jane Eyre?

    SvaraRadera
  7. Nej. Men måste göra det känner jag!

    SvaraRadera
  8. :D Jag köpte boken och DVD:n, det är BBCs version :) Vi borde se den när du är här! Lite som när vi såg Emma hos dig ;)

    SvaraRadera
  9. Du, jag & människor från 1800-talet ♥ Hur kan det INTE bli romantiskt?!!!

    SvaraRadera
  10. PRECIS! ♥ Det kommer bli awesome!

    SvaraRadera