tisdag 21 februari 2012

Fun facts about Madde! feat. Lottie

HelloOoOoOoOoooo, Lottie här!!! :)

Tänkte att jag skulle ge er en liten update på hur läget är hemma hos SethArn' a.k.a. Madde.
Just nu sitter Madde med en hög med läxor medan Bekka läser någon knasig bok om en kvinnlig påve, den ska vara mycket spännande enligt Bekka. Jag har svårt att tro det! :)
Ohh, btw! Jag flätade Bekkas hår förut! Försökte sedan att torka flätorna med en hårtork tills det plötsligt började lukta bränt. - Opsie! Plötsligt kändes det inte som en sådan bra idé att fortsätta.

Men iallafall, tänkte att jag skulle dela med mig utav några fun facts about vår fina MaddePadde. OBSERVERA att jag inte skriver dem i någon särskild ordning, vilken som är knasigast/värst you know! - Tihi!

1. Madde Sunshine är inte alltid så sunshine if you know what I mean. Hennes morgonhumör är inget man vill bli utsatt för. DOCK var hon en mycket duktig flicka idag på morgonen, inga sura miner alls. Men det är kanske för att jag inte kastade några kuddar i huvudet på henne...tihi! ;)

2. Jag vet INTE om det här är sant men jag har på något knasigt sätt fått för mig att Madde brukade kasta toalettrullar i toalettstolen när hon var liten. Ville bara att ni skulle få veta det för jag bryr mig så mycket om er. *blink/peddoblick*

3. Ni har kanske inte märkt detta, BUT I SURE HAVE! I tid och otid brukar Madde sitta och ticksa loss med sina små fötter. Inte en av hennes starka sidor om jag får säga det själv! :O ;) Tihi! Iallafall så vill jag kalla det för ett tvångsmässigt beteende...;)

4. Jag har många gånger fått höra att jag är lat! MEN nu ska ni få höra vem som är lat, MADDE! Hon brukar ta bussen till mig istället för att cykla, på sommaren...o.O

5. I nian blev Madde kallad för "M.M.M." vilket står för "Madde Mat Mosaren". Hon hade en tendens att mosa all mat hon åt. Mycket knasigt!

6. Sist men inte minst, Madde brukar nästan alltid (förutom de gånger jag tvingar henne att äta upp, tihi) lämna en liten bit mat kvar på tallricken när hon äter, om det så är en bit potatis eller sallad. TÄNK PÅ BARNEN I AFRIKA MADDE!


Det var allt för mig! Var beredda på ännu en uppkommande "fun facts om Madde" med Lottie! :D





3 kommentarer:

  1. Haha Lottie äger fan på att blogga :p

    SvaraRadera
  2. Lottie, STARTA EN BLOGG! HAHA :D

    SvaraRadera
  3. Lottie - det börjar bli dags för dig att starta en egen blogg. ;)

    SvaraRadera