fredag 3 februari 2012

Fredag, tankar & kopp termosar.

Hello my dears.

Uppdateringen har varit lite seg, var snäll och förlåt mig. :) Skolan och ja...livet kom liksom i vägen. Igår var det iallafall lite smått snökaos på Öland. Bussar var inställda, det var svårt att ta sig fram och det snöade för fullt i flera timmar. Galet! Var iallafall på Tonår som var fantastiskt som alltid. ♥ Kärlek, kärlek, kärlek till Tonår, andakterna & alla där. 

Idag har det varit en helt okej dag. Har ni någon gång haft huvudet så fullt av tankar så att ni måste lura er själva genom att göra grejer för att låta bli att tänka så mycket? Precis så har det varit idag...och igår....och i förrgår. Haha. Det känns som att min huvud ska sprängas på grund av alla tankar just nu...så ska försöka distrahera mig själv och göra så mycket grejer jag bara kan.

Gick på stan efter skolan medan jag väntade på bussen och gissa vad jag hittade? Kopp termosar! Jag har velat ha det så sjukt länge. Blev lite smått lycklig. :) Eftersom jag är en te junkie har jag varit i stort behov av kopp termosar så jaa, mycket bra.

Hoppas alla har haft en bra fredag so far!

Massor med kramar,
Madde.


GOOD STUFF!

2 kommentarer:

  1. Hahhahaha, kolla på mitt fina överlevnads kort så vet du vad du ska göra xD <3

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha, "kom över det"! Så hjälpsamt! x) <3

    SvaraRadera