fredag 24 februari 2012

Sagt hejdå till Bekka.

Hello my dears.

Kom hem för ett tag sen efter att ha lämnat Bekka vid tåget med några av tjejerna. Det var inte kul att säga hejdå(när är det någonsin kul?) men det kändes ändå okej eftersom vi vet nu att vi kommer träffas igen snart. :) Jag och Bekka tog en fika innan vi gick till stationen bara för att ha fikat tillsammans innan hon åkte, haha! Jag har saknat det. När hon bodde här fikade vi nästan en gång i veckan. :) Det finns inget bättre än att sitta med en varm kopp te och prata med någon i flera timmar om allt och ingenting.

Jag har suttit med gitarren ett tag nu och skrivit. Ska förmodligen börja plugga...och läsa alla mina böcker! Håller på med typ 8 böcker just nu...lite galet, men det löser sig!

Massor med kramar,
Madde. 


MITT TE OCH MIN SMÖRGÅS :) 


 VI TOG FYRA BILDER INNAN SOM BEKKA INTE GODKÄNDE...TILL SLUT BLEV DET SÅHÄR, HAHA!


MOI!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar