lördag 25 februari 2012

Något nytt. :)

Hello my dears.

Ikväll har jag faktiskt varit duktig och kollat på Melodifestivalen för första gången i år. :) Hade inget annat för mig så jag kände lite "varför inte?". Och jag fastnade faktiskt för en av låtarna, "Kyss Mig" av Axel Algmark. Tyckte att han var sjukt skön och låten var jättehärlig. :) Funderar faktiskt på att köpa den när den släpps...frågan är dock när den gör det. Släpps låtarna direkt? Eller är det någon slags begränsning innan hela Melodifestivalen är över? Informera mig, snälla ni! Hahaha! Iallafall så tyckte jag att hela programmet var helt okej, ganska underhållande. :)

Massor med kramar,
Madde.

4 kommentarer:

  1. Från och med nu får alla låtar släppas :) så den går nog att fixa när som nu :) och håller med den va grym! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, var 100% säker på att du skulle svara ;) Okej, då vet jag! Visst var den bra! :D

    SvaraRadera
  3. Såklart jag svarar! Jag är nog Sveriges största schlager fan! :D :D

    SvaraRadera