lördag 18 februari 2012

Förberedelser. :)

Hello my dears.

Idag har jag skrivit listor och städat eftersom Bekka kommer om två dagar! :D Dagarna har gått sjukt snabbt, det känns inte som att det var så länge sen det var 80 dagar kvar, haha. Men nu är det äntligen här och vi ska hämta henne på måndag. :)

Senare ska vi förmodligen in till stan för att handla mat och lite så. Ska försöka vara duktig och plugga lite också, jag har så sjukt mycket i skolan just nu.
Förresten, något jag inte har nämnt på bloggen...jag har klippt mig. Det är inte boyshort, men ganska kort vilket jag gillar. :) Jag trivs allra, allra bäst när mitt hår inte är så långt. Så just nu slutar det en bit över axlarna och jag är supernöjd!

Hoppas allt är bra med er. :)

Massor med kramar,
Madde.



3 kommentarer:

  1. Jag vill ha en närbild på ditt nyklippta hår!! :)

    SvaraRadera
  2. ...och vad står på listorna? :D

    2 DAGAR ♥

    SvaraRadera
  3. Ottilia: Your wish is my command! Bilderna är uppe nu. ;)
    Bekka: En lista var matlista och den andra var en lista över alla läxor som jag måste göra. ;) MYCKET SPÄNNANDE, haha! 2 DAGAR ♥

    SvaraRadera