torsdag 5 maj 2011

And I juuuust can't wait to be kiiiiiiiiing!

Hello my dears.

Hur är det med er? Awesome? Good for you. (:

HAHA, Smulan ligger och sover brevid mig och rycker och öppnar munnen i sömnen! Är det normalt? Förmodligen inte. x)

Anyways, min torsdag har varit riktigt mysig. Började med NO(inte så mysigt!), Historia(helt okej, läste och kollade på Youtube videos om patriotiska låtar), Lunch(Allmänt prat om paket och svenska bloggar, haha!), Engelska(världens bästa vikarie! Riktigt deprimerande att vi inte har honom som lärare:( ) och Musiktillägget(vi spelar "I Wanna Hold Your Hand"). Efter skolan träffade jag Ottilia och tog en fika på Kullzenska. (: Mysigt!

Oh well, ska gå och plugga och städa lite nu. See ya!

Massor med kramar,
Madde.

 Lyssnar just nu på;
I Just Can't Wait To Be King - Allstar Weekend

ANGELICA VAR SNÄLL OCH GJORDE INBAKAD FLÄTA PÅ MIG MEDANS
HON GJORDE VÄRLDENS BÄSTA MIN :D



RESULTATET!



FIKA MED OTTILIA! :D

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig pratstund! :) ♥

    SvaraRadera
  2. Right back at ya! :) Vi träffas för sällan! :( <3

    SvaraRadera