måndag 2 maj 2011

Mondaaaaaay.

Helloooooooooooo sunshines. (:

Hoppas allt är bra med er! Ganska lugn dag för mig, men har varit extremt trött! Jag var vaken till typ 3 igår och gick upp vid halv 7. Men på något skumt sätt lyckades jag gå upp och hinna med bussen. Ett mirakel! Brukar annars alltid faila. x)

Hade SO/Psykologi - rätt nice, fick tillbaka Massmedia prov och jag fick G/VG. Helt okej. Lite irriterande med alla halvbetyg och plus och minus men oh well. Hoppas det blir ett bra slutbetyg iallafall. (: Matte - repetition inför nationella. Hahahaha. Jag suger på att repetera. Seriously. Vad gjorde jag ens på lektionen? Satt och pratade med Julia och Sofiäh. Franska - synd att klaga. (: Lunch - vi var sega och satt och småpratade och flummade om allmänt lustiga grejer! Vill bara säga att tjejerna är så fina och överbeskyddande så att det är gulligt ♥ Puss till er! Haha, och en extra puss till Fatima som ser söt ut när hon blir arg! :D Historia - Vi satt och disskuterade djupa saker så som älgkor och målade av oss själva. (: Efter skolan gick jag och Bekka och köpte böcker och tog en fika på Holmgrens. Mysigt som vanligt! Tog inte med mig mycket pengar, så kunde inte köpa några böcker. :( Dåååååligt. Ska gå tillbaka imorgon dock och köpa några. (:


Hahaha, insåg precis att det verkar som att vi inte gör något i skolan. x) Det gör vi. Fast inte särskilt mycket. :D

Oh well, ska gå nu men jag skriver säkert igen. Ska skypa med min fina syster senare ikväll. (: Massor med te, tjejsnack, Daniel som springer ut och in och galna kattungar i bakgrunden. It's gonna be great. (:

Massor med kramar,
Madde.
 
SVENSK HISTORIA ÄR INTE KUL...PÅ NÅGOT SÄTT! :(


 FINA FATIMA VAR TRÖTT (;


JULIAAA :D


BEKKA & LOTTIE HADE KUL OCH MÅLADE MIG OCH SABINA (:


OCH SEDAN SIG SJÄLVA SOM...EH...MYROR :D

MEN VÄNTA! DET FINNS EN UPPDATERING AV SABINA & MADDE BILDERNA!


HAHA, SABINA! :D


OCH JAG! HAHAHA :D


FIKA MED BEKKA PÅ HOLMGRENS (;

4 kommentarer:

  1. Jag gillar "JAG ÄR BIFF"-tröjan extremt mycket! :D

    SvaraRadera
  2. MADDEPOWER!!!<3

    Och jag tycker inte alls om att du lyckas ta bild på mig utan att jag ens märker det! Ska också stalka dig! =))))

    SvaraRadera
  3. Tihi, du är så söt när du blir arg! <3

    Haha, gör du så! Vi kan ha ett stalker krig, tycker jag. :D

    SvaraRadera