lördag 14 maj 2011

Euro Vision Song Contest

Okej. Jag erkänner. Jag är inte så mycket för sånt här egentligen. Det var 3 år sedan jag såg Melodifestivalen, let alone Euro Vision. Men, eftersom alla andra är så peppade, tänkte jag ta del i peppandet. (: Därför laddar jag upp med te och Daimtårta och väntar på att klockan ska bli nio.

Haha, har typ inte förberett mig alls men jag gillar Finlands "save the planet"-låt, den är mysig. (: Vet inte vad jag tycker om Sveriges bidrag men så länge vi går vidare så är det väl okej. x) Tycker att Jedward tvillingarna från Irland är sådär lagom knäppa och galna att det kanske funkar. :) Så, jaa. Vi får se hur det går. Hoppas alla har en mysig kväll, vare sig ni kollar på Euro Vision eller inte. ;) Puss på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar