måndag 30 maj 2011

Sverige idag, Frankrike imorgon.

Åker till Frankrike imorgon. Wow. Så många veckors förberedelser och pepp och nu är det här. Imorgon, till och med.

Jag är så lame när det gäller att åka bort. I allmänhet är jag en ganska självständig person, men när jag åker någonstans har jag tendens att sakna alla fina människor jag har runt omkring mig något enormt. Inför den här resan har jag snott med mig en av pappas stora hoodies och lagt in småfoton av familj och vänner i min plånbok, som a little piece of home.

Men det kommer nog bli riktigt härligt där, ser verkligen fram emot det. :) Hela jag behöver komma bort härifrån, känner jag. Jag behöver någonstans där jag kan samla tankarna, be och sova ut för första gången på månader.

Och dessutom ha riktigt mysigt. :D

Ska gå och se nån film nu och packa det sista. Puss på er alla!

1 kommentar: