tisdag 17 maj 2011

TUESDAY.

Hello my dears.

Hade världens chillaste dag idag. (:

Hade först Körsång och då var det uppsjungning inför betygssättningen och jag fick...MVG! :D :D :D Seriöst. Hade inte alls väntat mig det, trodde att jag låg på typ ett svagt VG. Menmen, jag är lycklig och nöjd. (; Efter det hade vi Engelska med David(Mr Awesome Vikarie) som berättade att vi ska ha honom som vikarie resten av terminen. Så bra för han är 1000 gånger bättre än vad Dahlia är. (: Efter engelskan var det lunch, kycklinglasagnette. :/ Hm. Känns bara wannabe-lasagne fast mycket ocoolare. Och ja. Lasagne är coolt. (; Sista lektionen var det Svenska men vi gjorde inget(se Fatimas gästinlägg nedanför, haha!) som vanligt utan hängde bara i biblan och flummade och pratade. (:

Tog ett bad när jag kom hem, behövdes verkligen, för trots att det var en chill dag så var jag riktigt trött i kroppen. x) Vi åkte och handlade också och köpte lite grejer till mig inför Taizé. Jag börjar bli riktigt excited nu!

Oh well, ska gå och plugga matte nu, nationella imorgon. :/ Lycka till med pluggandet alla ni som också har prov och till er som inte har det: NJUT! (;

Massor med kramar,
Madde.

TOG NÅGRA FINA BILDER PÅ MIN FINA SMULIS IDAG (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar