fredag 13 maj 2011

När priset går upp kommer själen gå ner.

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

What's up med alla er? Hoppas allt är bra. (: Sorry för mina crappy uppdateringar, vårt internet har segat ner totalt och blir inte normalt igen för om tyå en vecka -.- Inte alls okej.

OH WELL!

Jag har haft ett par mysiga dagar. (: I torsdags hade vi vår awesome engelska vikarie igen, Musiktillägget där jag inte riktigt fattade alls hur jag ska spela G-skalan på gitarr. Näe, det funkade inte riktigt. x) Fikade med Johan efter det och sen stack vi till Tonår. (: Nice kväll med vattenkrig, utspillt te(mitt fel!) och massor med reagge på gitarr! Eurovision var på i bakgrunden men vi tyckte att vi var snäppet bättre, tihi. (: Gick hem runt halv elva, pluggad psykologi i en timme och sen somnade jag.

Idag var det en rätt chill dag med Musik, Franska, Lunch & Psykologi. Hade prov sista lektionen men det gick nog rätt bra. (: Gillade dock inte ämnet...kriser. :/ Träffade Ottilia efter skolan och vi gick och fikade på Kullzénska - jättemysigt! (: Sedan gick vi och fixade skavsårsplåster till mig och nya ballerina till henne. Kom på senare att jag också förmodligen behöver ett par nya snart...och på tal om nya saker, snacka om att jag måste sätta mig ner och börja planera inför Taizé. Den packlistan kommer bli enorm med tanke på allt jag behöver ha med mig.

Oh well, ska gå och köpa gottigott till mig nu. Tycker jag förtjänar det efter denna veckan. (; Hoppas alla har en mysig kväll!

Massor med kramar,
Madde.

R.I.P - MINA SOLGLASÖGON SOM JAG GLÖMDE PÅ BUSSEN :'(

2 kommentarer:

  1. SKOJAR DU MED MIG?! Glömde du dom på bussen sen ändå? x)

    SvaraRadera
  2. Haha, det här var mina förra solglasögon, inte dom jag har nu ;) SÅ klantig är jag inte, haha!

    SvaraRadera