lördag 21 maj 2011

People who are different, their time is coming.

Helloooooooooooooooo!

Hade en fin liten vandring med klassen igår. Ehh. Hehe. Jaa. På Öland. Medan Kalmar borna stirrade ut genom bussfönstret och "oade" och "ahade" och ängar och kor kände jag mig extremt stolt över vår runda lilla ö(you know it's true). Och vandringen var faktiskt helt okej, med ett awesome lag som mitt. (: När vi förlorade en uppgift gick vi runt och var typ: "Dom sög, vårt tält var finare. Seriöst. Vi var mycket, mycket bättre" och när vi vann lät det så här: "Hahahahaha, vi äger! Vi äger! Vi kickar deras butts!". Så, ja. SP10D, ladies and gentlemen. Vi är bra vinnare och bra förlorare. :D

Efter skolan gick vi till McDonalds(kom på att jag inte hade ätit ordentligt sen lunch dagen innan, oops) och sen träffade vi Fatimas kompis Rickard och vi åkte till Stage för treornas avslutningskonsert.
Och seriöst. Dom ägde sönder. Det var galet! Under sista låten ställde sig alla upp och bara applåderade, för det var så sinnessjukt bra gjort. :D

Idag ska jag vara duktig har jag bestämt. Ska tvätta och kanske packa lite. Plugga franska. Laga mat. Göra en ny header och byta design lite. Som sagt. Duktig flicka. (:

Åsa(Malins kompis) mötte upp mig igår och gav mig lite saker från Malin. Min fina syster hade skickat med henne min jacka, lite kläder och ett superfint kort. (: Blev lite överlycklig och gick runt och luktade på alla kläder igår. Dom luktar Malin, en doft av trygghet och värme. Saknar min fina syster. <3 Det är nästan så att jag inte vill använda kläderna, för då kommer dom bara lukta Madde. Och då är det nog inte okej att jag får runt och luktar på dom längre. Eller? (;

By the way, kolla in Anna-Saras blogg och hennes fina paint teckning på oss på. Jag fick tårar i ögonen.

Ha en mysig dag idag, you guys!

Massor med kramar,
Madde.


JAG IGÅR PÅ VANDRINGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar