onsdag 18 maj 2011

Bekka ♥


 Bekka, min fina Bekka.  

Det är bara en månad kvar tills du åker hem och jag har försökt skjuta bort tankarna och undvika
faktumet men nu är det här och stirrar mig rakt i ansiktet. 
Och jag försöker fortfarande ignorera det, för jag vill verkligen inte säga hejdå. Dumt, eftersom vi kommer träffas igen. Snart. Men ändå. Du försvinner liksom härifrån. Det kommer inte vara någon Bekka som klipper sina hårtoppar i korridoren eller retar upp Jacke genom att säga att hans favoritlag är dåligt för spelarna är fula. Ingen Bekka som säger exakt vad hon tycker och beter sig så osvenskt som det bara går. Inte heller någon Bekka som hör hemma här så mycket att hon faktiskt är så svensk man kan bli. Ingen som alltid vill dricka te och prata böcker. Ingen Bekka som konstant säger "du suger!" och får oss alla att skratta. Ingen Bekka som varje dag behöver ducka när jag öppnar mitt skåp på morgonen. Ingen Bekka vars hår vi älskar att leka med.

Du är så himla bra, Bekka. Tårarna rinner nu när jag tänker på att du snart inte kommer vara här längre. När du kom första dagen på terminen och satt där för dig själv i historia klassrummet hade jag ingen aning om att du skulle betyda så här mycket för mig. Men det gör du. Och det finns ingen chans i världen att jag kommer glömma dig. För du är, helt enkelt, bäst.


Jag älskar dig.


2 kommentarer:

  1. Madde.
    Nu börjar jag gråta här );
    Du är så himla söt. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Och med vem ska jag fika när jag är tillbaks i Tyskland? Det finns ju inte ens ett ord för "fika"? Hur ska jag klara det? Och du med din "excuuuse me".vad jag älskar det!
    Och jag kunde ha en påminnelse i Tyskland när jag öppnar mitt skåp i skolan.men vi har ju inga skåp.
    Jag undrar verkligen varför jag åker tillbaks egentligen.Jag älskar mitt liv här med er.
    Fast jag saknar mina vänner där..och min familj.
    Men snaaart ska vi ju ses igen.Om det funkar att vi träffas i Österrike. Då är vi båda utomlands. Neutralt land. Och du hör mig kanske prata tyska?!?!

    Madde. Jag älskar dig. Puss på dig, hur du brukar säga:P

    Men, bara en fråga: KUNDE DU INTE TA EN BILD JAG GILLAR? du vet ju att jag hatar bilder på mig?!?!? :D

    ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Bekka!
    Aww, det är inte okej att vi gråter! :(
    Och by the way, det är du som är söt och det är dig jag kommer sakna obeskrivligt mycket!
    Du får helt enkelt införa ordet fika i tyskland och så tänker jag skypa dig så kan vi typ dricka te tillsammans och ha tjejsnack fast vi är i olika länder :D
    Jag undrar också varför du måste tillbaka, det är inte rättvist...önskar verkligen att du skulle stanna!
    TACK OCH LOV att jag ska till Österrike och att vi kanske kan träffas där, annars skulle jag dö lite inombords av saknad efter dig. <3

    Bekka, älskar dig mer! Och puss på dig med, tihi. :)

    HAHAHAH, jag VISSTE att du skulle säga att du hatade bilden! Men du såg så söt ut, jag kunde inte låta bli <3

    <3 <3 <3

    SvaraRadera